Jak spolupráce se mnou probíhá?

1) Poté, co mi napíšete e-mail, ode mne dostanete výběr termínů pro první seznamovací schůzku. Ta je zdarma, trvá cca 30 minut a během ní:

● se lépe poznáme
● probereme, jaký typ a rozsah spolupráce by pro vás byl nejvhodnější
● zjistíme, co všechno můžete delegovat

2) V případě, že budete s nabídkou souhlasit, se domluvíme na:

● začátku spolupráce
● smluvních záležitostech
● trackování času (Toggl) a jeho vykazování
● technickém nastavení a fakturaci

Jsem vám k dispozici každý den, v případě potřeby se mohu po předchozí

domluvě práci věnovat i o víkendu, a to za příplatek (70 %).

Komunikovat můžeme dle domluvy, není problém veškerou komunikaci směřovat na WhatsApp či Slack. V případě

Pokud je pro vaše podnikání důležitá diskrétnost, můžeme podepsat NDA.

Veškerá spolupráce probíhá online na IČO..

Ovládám tyto nástroje/systémy

Fakturoid, Canva, Toggl, Slack, MS Office, Google Workspace, Shopify, Meta Business Suite, Trello, Memsource, Domsys, Intercom, Zoom, cPilot, SimpleShop, MailerLite, CapCut.

služby

Administrativa

● Zpracování veškeré administrativy
● Správa faktur, objednávek, reklamací, pohledávek
● Personalistika - domlouvání pohovorů, pomoc s náborem zaměstnanců
● Příprava cenových nabídek, smluv a jiných podkladů
● Vyřízení poptávek
● Jazykové korektury - kontrola gramatické a stylistické správnosti dokumentů,
korespondence, smluv,
newsletterů, příspěvků na sociální sítě

Komunikace

● Zákaznický servis - telefonická a e-mailová komunikace se zákazníky,
dodavateli a třetími stranami
● Podpora na sociálních sítích - reakce na zprávy a komentáře, komunikace s influencery
● Komunikace se zahraničím - telefonická a e-mailová komunikace se zákazníky,
dodavateli a třetími stranami v cizím jazyce

Organizace

● Jazykové korektury - kontrola gramatické a stylistické správnosti dokumentů, korespondence, smluv, newsletterů, příspěvků na sociální sítě
● Překlady neodborných textů, e-shopů, webových stránek, popisků z/do italštiny
● Přepis psaného textu
● Přepis audia/videa

Sociální sítě


● Vytvoření/úprava LinkedIn profilu – vytvořím/upravím profesionální profil, který bude efektivně reprezentovat vás i vaše podnikání
● Analýza LinkedIn profilu – podrobně si váš profil projdu a sestavím „návod“ k vylepšení profilu
● Konzultace LinkedIn – (40/60 min., zpětná vazba, doporučení na vylepšení profilu, obecné informace o fungování této sociální sítě)
● Správa LinkedIn profilu - navazování relevantních spojení, reakce na zprávy a komentáře, publikace již vytvořených příspěvků
● Správa Facebooku a Instagramu (reakce na zprávy a komentáře, tvorba příspěvků a obsahového plánu, střih videí - reels, komunikace s influencery)

Ceník

Od 450 Kč/hod.
Cena služby se odvíjí dle náročnosti úkonu a objemu spolupráce.


Do 5 hodin měsíčně 550 Kč
Do 15 hodin měsíčně 500 Kč
Nad 15 hodin měsíčně 450 Kč


V případě dlouhodobé rozsáhlejší spolupráce vám ráda vytvořím individuální nabídku.


LinkedIn

Vytvoření/úprava LinkedIn profilu od 2000 Kč
Analýza LinkedIn profilu od 1500 Kč
Konzultace LinkedIn od 800 Kč
Správa LinkedIn profilu 500 Kč/hod

Jednorázové služby

Gramatická korektura od 130 Kč/NS (nad 20 NS 110 Kč)
Stylistická korektura od 170 Kč/NS (nad 20 NS 150 Kč)